sob.. paź 23rd, 2021

Efektywna promocja produktów czy usług firmy to konieczność. Jednak obok tradycyjnych sposobów na reklamę, firmy coraz chętniej sięgają także po gadżety reklamowe, dzięki którym stają się bardziej rozpoznawalne.
Najczęściej spotykanymi gadżetami reklamowymi są długopisy reklamowe oraz pisaki, ołówki i inne akcesoria do pisania. Równie często rozdawane są notesy czy notatniki. Coś do pisania plus notes to właściwie stałe wyposażenie na każdym szkoleniu czy warsztatach. Jednak na targach, konferencjach i spotkaniach branżowych często także sięga się po cukierki i krówki opakowane w firmowe papierki. Coraz częściej do firmowych gadżetów dodawane są breloczki, magnesy czy kubki, które można wykorzystywać także po zakończeniu spotkania z przedstawicielami reklamującego się przedsiębiorstwa.

Przez wiele lat firmy chętnie inwestowały w firmowe kalendarze, jednak bardzo szybko się okazało, że są one dosyć kosztownym rodzajem reklamowego gadżetu. Co prawda nadal są produkowane niewielkie kalendarzyki czy kalendarze naścienne, ale jednak kalendarze książkowe są produkowane w limitowanej ilości i wręcza się je jedynie kluczowym klientom lub pracownikom.

Ofertę gadżetów reklamowych oczywiście uzupełniają tradycyjne materiały reklamowe, jak banery reklamowe czy plakaty, które można umieszczać w wybranych przez dział marketingu miejscach. Bardzo często jednak banery reklamowe, które można znaleźć na billboardach czy nawet w gazetach, mają dokładnie taką samą postać, jak banery, pojawiające się w portalach internetowych.

W przypadku firm, oferujących produkty w sieciowych sklepach, równie ważnym elementem wizerunku firmy są specjalnie projektowane torby reklamowe. Firmy chętnie sięgają po różne rodzaje papieru, uzależniając jego dobór od rodzaju oferowanych produktów. I tak w niektórych sklepach świetnie mogą się sprawdzać torby z szarego ekologicznego papieru, choć w przypadku dóbr bardziej luksusowych warto postawić na wysokiej jakości papier lakierowany, uzupełniony o firmowe logo i wygodne rączki. Takie torby będą dobrze odebrane przez klientów perfumerii, sklepów z biżuterią czy z odzieżą.

Firmy, które posiadają większe budżety na działania promocyjne, mogą także skorzystać z możliwości zaprojektowania dla nich firmowych teczek, torebek, portfeli czy wizytowników. Takie gadżety reklamowe są kosztowne, bardzo często wykonuje się je w pojedynczych egzemplarzach. Są one bardzo dobrym sposobem na docenienie wieloletnich pracowników.

Można także spotkać firmową odzież, która nie zawsze jest odbierana jako sposób na promocję firmy. Koszulki czy polary z logo firmy są traktowane jako rodzaj ubioru służbowego, ale te same ubrania, założone przez pracowników podczas konferencji czy imprez masowych, mogą także być dobrym sposobem na zwrócenie uwagi potencjalnych odbiorców na wybraną markę czy produkt. Do takich ubrań zalicza się również odzież roboczą i odblaskowe kamizelki, które dodatkowo mogą chronić przed niebezpieczeństwem.

By admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *